KAMENICE - TESTER MÍRA LÁTERA

Ahoj Párolovci,
právě jsem se vrátil z letošní poslední výpravy,kterou bych nazval zima,teplo,zima,teplo. Byl sem s přáteli na revíru Kamenice,který mi tak nějak přirostl k srdci.

Přijeli jsme v 21.30 a teplota již ukazovala -1stupeň. Nebe poseté hvězdami a nikde ani mráček a měsíc svítil po celé vsi.Prostě pravý opak než meteorologové předpovídali.Ryby samozřejmě nebraly jen tu a tam se nepatrně pohnul některý ze swingerů. Bylo už po půl druhé ráno a stále se nic nedělo,pouze teplota ještě o 1,5 stupně klesla a proto jsme si šli lehnout do auta.Před spaním následoval přípitek slivovičkou na zahřátí a pak už následoval pád do kómatu.:-).Přesně v 3.00 mě vzbudil řev mého příposlechu.Všichni jsme vyletěli z auta a já už svíral v ruce svojí daiwu riukon a bojoval se silným protivníkem.Ani mi nedošlo, že jsem sprint k prutu a zdolávání praktikoval v ponožkách.Přibližně po 10 minutách jsem Tonckovi navedl do podběráku krásného jesetera.Měření a vážení ukázalo 139cm a 15,5kg. Po vypuštění tohoto krasavce a následné výměně fuseklí, následovala opět slivovička a opětovný spánek.Kolem 6 hodiny dostal kolega Lada záběr, ale i když se pomalu odmotával vlasec z cívky,po zaseknutí, na háčku žádný soupeř nebyl. Škoda. Čas utíkal, obloha se zatáhla a i teplota se přehoupla do kladných hodnot na 3 stupně.V 10 hodin mi najednou povyskočil swinger a nic.Hlásím:zase jen přejezd přes šňůru.V tom se rozeřve pípák na celé okolí a já neváhám a zasekávám.Opět silný tah dává tušit další pravěké zvířátko:-).A opravdu. Po 5 minutové přetahované mi Láďa podebírá další poklad této vody. Krásný jesouš 137cm-15,80kg.Po vypuštění zpět do revíru,jsme se dali do balení a v 10.30 se vydali zpět k našim rodinám.Pro mě krásná tečka za první sezonou s PÁROU Z NAVIJÁKU.

P.S.Díky Ondro.

V nové sezoně snad brzy ahoj.

TESTER Míra Látera Jihlava City.