Jak reklamovat zboží

Jak reklamovat zboží v několika krocích:

1. Dejte nám vědět (emailem, telefonicky) o vámi zjištěné vadě a popište nám, co nefunguje správně a jak se vada projevuje.

2. Zabalte vadné zboží včetně kompletního příslušenství a přidejte k němu kopii nákupního dokladu, podrobný popis závady a vaší zpáteční adresu, telefonní číslo a email. Dobře zabalenou zásilku nezapomeňte před odesláním viditelně označit nápisem "REKLAMACE".

3. Zašlete nám balík na adresu "Ondřej Rutkowski, Dolní Vinice 454, 277 41 Kly". Balík nesmí být zaslaný na dobírku! Pošlete ho doporučeně, ať máte doklad o tom, že jste ho zaslali.

4. Jakmile nám balík dorazí, ihned začínáme reklamaci řešit. Telefonicky Vám potvrdíme převzetí a sdělíme přibližný termín vyřízení reklamace.

5. Až bude reklamace vyřízená, odešleme vám zboží na adresu, kterou jste uvedli při reklamování zboží a samozřejmě na naše náklady.

 

Ondřej Rutkowski

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení