Jak reklamovat zboží

Jak reklamovat zboží v několika krocích:

1. Dejte nám vědět (emailem, telefonicky) o vámi zjištěné vadě a popište nám, co nefunguje správně a jak se vada projevuje.

2. Zabalte vadné zboží včetně kompletního příslušenství a přidejte k němu kopii nákupního dokladu, podrobný popis závady a vaší zpáteční adresu, telefonní číslo a email. Dobře zabalenou zásilku nezapomeňte před odesláním viditelně označit nápisem "REKLAMACE".

3. Zašlete nám balík na adresu "Ondřej Rutkowski, Dolní Vinice 454, 277 41 Kly". Balík nesmí být zaslaný na dobírku! Pošlete ho doporučeně, ať máte doklad o tom, že jste ho zaslali.

4. Jakmile nám balík dorazí, ihned začínáme reklamaci řešit. Telefonicky Vám potvrdíme převzetí a sdělíme přibližný termín vyřízení reklamace.

5. Až bude reklamace vyřízená, odešleme vám zboží na adresu, kterou jste uvedli při reklamování zboží a samozřejmě na naše náklady.

 

Ondřej Rutkowski

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné