Boilie Ryba-Oliheň si připisuje další úžasnou rybu na svůj účet!!!

Takto by klidně mohl začít tento krátký článek z naší třídenní výpravy o prodlouženém víkendu, kdy v pátek byl státní svátek. Využili jsme tedy jednoho dne volna navíc a už ve čtvrtek po práci jsme s Verčou vyrazili k řece Dyji. Na této řece jsme ještě nikdy nechytali a tak jsme byli plní očekávání, jestli se nám podaří některého z místních kaprů chytit. U řeky to po příjezdu vypadalo vzhledem k prodlouženému víkendu spíše jak někde na závodech, opravdu velký rybářský tlak. Ale i přesto jsme si našli krásné místo, kde jsme strávili tři noci. První večer se nedělo vůbec nic zajímavého, rozbalení všeho potřebného, postavení bivaku, lehké zakrmení a první náhozy až za tmy. Do půlnoci jsme se žádného záběru nedočkali a tak jsme stáhli pruty natočili budík na 3:50 a šli jsme spát. Ve 4:00 montáže znovu letí do vody. Na tuhle výpravu jsem si vzal dva druhy boilie a to PZN4 a moji nejoblíbenější příchuť Rybu-Oliheň. Na tu se mi daří chytat pěkné kapry a tak mi u vody nikdy nechybí. Krmili jsme kukuřicí, halibut peletami a kobrou jsem přihazoval kuličky boilie PZN4 a Ryba-Oliheň. Verča se přes den bavila lovem jelců a karasů na kukuřičku a já stále očekával roztočení cívky od kapra. Konečně jsem se dočkal! Je 23:00 a mně se konečně rozezněl můj Flajzar, nádherný zvuk do tmy. Po zvednutí prutu cítím silný tah, to bude něco lepšího říkám si a nepletl jsem se. Po asi deseti minutovém souboji dostávám do podběráku kapra, kterého když vidím z blízka, tak se mi rozklepou kolena. Je to totiž můj nový osobák, úžasný starý válečník, krásná a jedinečná ryba zjizvená od útoku sumce, mám z něj nepopsatelnou radost. Jeho míra je rovných 100cm a váha neuvěřitelných 21,8kg. Přišel opět na mojí topovku, jednu 25mm kuličku Ryba-Oliheň. První záběr od kapra a hned takové selátko, nic víc jsem si ani nemohl přát. Následující den se opět děly zajímavé věci až po setmění, to už jsem měl Rybu-Oliheň na obou prutech, na jednom 2x20mm a na druhém 1x25mm co kdyby se náhodou opakovala situace z předchozího večera. Asi ve 22 hodin mám záběr a v podběráku končí menší kapřík něco přes 50cm. Jen co jsme ho dostali do podběráku, rozjíždí se mi i druhý prut a po krásném souboji se 70cm dlouhým šupináčem mám na břehu dablík. Pár rychlých fotek a oba šupící odplouvají zpět do řeky. To byla závěrečná tečka a nic jiného už se nám nepodařilo ulovit. Ráno následovalo balení a cesta domů a musím přiznat že jsem odjížděl opravdu spokojený.

Tak Párolovci ať vám to všem jezdí a ať máte plno takových krásných zážitků, jako jsem o víkendu měl já. Ondro pecka!