ČR - LABE

Na víkend jsme vyjeli ve dvou na naší oblíbenou svazovku. Nedávali jsme tomu moc šancí, protože se dost ochladilo. V pátek jsme přijeli na místo kolem poledne a hned jsme kobrou zakrmili lovné místo. V ten den se bohužel ryby ukazovaly pouze na hladině, ale na prut se žadná nechytila.
Tak jsme večer před ukončení chytací doby znovu místo zakrmili. Ráno v šest hodin jsme znovu nahodili s očekáváním zvuku signalizátoru. Zklamaně jsme čekali celý den, skoro smíření s tím že odjedeme domů bez úlovku ale po deváté hodině večer se ozvalo pípnutí ale žádný velký záběr to nebyl, mysleli jsme že je to nějaká větev nebo bordel na vlasci. Vykoukli jsme z bivaku, špička prutu se ohla a v tom přišla ta jízda. Chytl jsem prut a zasekl. Ryba šla sama a bez boje až ke břehu, kde si to rozmyslela a začala bojovat. V tu chvíli jsem věděl, že o tu rybu nesmím příjít. Chvíli jsme se přetahovali a nakonec ji dostali do podběráku. Byl to krásný šupináč o váze 7,5kg a 74cm. Po vyfocení jsme ho vrátili zpět do vody.
Druhý den ráno jsme odjížděli s dobrým pocitem úspěchu domů.