JARNÍ TAŽENÍ ZA KAPRY

V jarních měsících jsme s parťákem udělali pár výprav na svazovou vetší štěrkovnu, kde chodíme na kapří mohykány.
Pojdmě si tedy říct co se v těchto výpravách odehrálo :) První se pustím do příprav, kde jsem nakládal partikl, tipu kukuřice, pšenice, řepka, konopné semínko a tygří ořech, který jsem měl vyvařený v česneku, tuhle kombinaci mám rád a funguje do studenější vody, boilie a pelety zalité v tekuté potravě, která je pro nás dost důležitou složkou a pro kapry šmakoskou, které neodolají. První výjezd k vodě na dvě noci nebyl úplně nejlepší, u vody spousty rybářů, všude bivaky, no až mě to odrazovalo, ale měl jsem cíl, udělat na této vodě rybu přes 20 kg. Po odnošení věcí k vodě a postavení bivi a věcí kolem toho jsem se hned pustil na odměření udic na přesnou vzdálenost, tohle je hlavní prioritou, bez které pruty nenahazuji, taky spodový prut musí být odměřen a může se jít do boje, po hodinovém krmení do dálky se spombou, připravuji návazce z fluocarbonu Fin 0,35 mm, kde mám vždy ostrý háček a brok pro zatížení, tahle kombinace prostě funguje. Odhazuji udice a můžu čekat na záběr, který na sebe nenechal dlouho čekat a první vlaštovka do 10 kg je v podložce, vše funguje jak má. Další dvě ryby byly menší, ale pro mě se cenní každý záběr, do půl noci už to ani nepíplo. Druhou noc po stejném cyklu přichází večerní krasojízda a já vím, že na druhé straně není malá ryba, po opatrném zdolání ryby, kde se seběhlo pár rybářů k vodě, jelikož jsem rybu vytáhl o 20 metrů dál od lovného místa, všichni se dívali a já měl srdce v krku. Tímto bych chtěl poděkovat Danku Grodovi za spolupráci u vody a půjčení podložky pro pohodlí kapřího mohykána, po ošetření kapří tlamky se jde na vážení a já jsem mohl s klidných svědomím říct, ano je to tam, ryba 20+, peckáá!! Byl jsem rád a kapra opatrně po focení vrátil zpět do jeho domova. Brzo ráno, kdy jsem nemohl spát, se pouštím do balení a přemýšlím nad další akcí. Vše se zanedlouho domluvilo a jedu za partákem o pár fleků dále, než jsem byl, kde už druhý den lovil a podával mi dobré zprávy od vody :) Na těhle pár dní jsme s sebou vzali i své drahé polovičky a malé ratolesti, takže výbavy o dost přibylo a toho tahání stím :D S rodinou zavládla jiná pohodička, plná srandy a dobrých zážitků. Večer, kdy má dcerenka Rozinka usla byl najednou klid a ticho. Večerní atmosféra u grillu pod širým nebem, kde jsme degustovali gurmánské speciality od mé drahé polovičky a do toho když zazněl vždycky hlásič, to nemělo absolutně chybu. Za tyhle večery jsme dostali do podložky kapry od 8 do 19 kg a to na kombinaci PZN3, jak samotné nebo s pop up různých druhů.
Tímto chci poděkovat partákovi Lukymu za vzájemnou spolupráci a pecka výpravu. Za Caprisone team Honza a Lukáš