PUNK CARP TOUR 2017: PÁTÁ JÍZDA

Ahojte příznivci Páry z Navijáku. Ve dnech 22.-24.9. jsem se s parťákem a kamarádem Pavlem zúčastnili kaprařských závodů, které se konaly na rybníku Letny.
Po příchodu se nás ujal správce rybníku, který byl ochotný být vzhůru, i tak brzo ráno, zhruba ve 03:00 hod, kdy jsme dorazili.
Ráno v 07:00 budíček a začíná se losovat, a protože Pavel vůbec nepije, musel jsem se za náš CT Pára Warriors obětovat já a to dva krát po sobě obrátit do sebe Jegrmaistra :-D
Všechno v nejlepším a já vytahuji místo číslo jedna, což byl top i s dvojkou. My to nevěděli, protože jsme byli poprvé na daném revíru.
Po příchodu na naše lovné místo jsme zistili, že se nacházíme v nejhlubší části rybníka, což nám i celkem pomohlo k vítězství.
Po celém tom rituálu, který každý z nás zná, rozbalování, chystání montáží, prutů, stojanů, atd. jsme konečne zasedli do židlí a očekávali co bude.
Jako krmení jsme použili Halibut pelety, method mixy, boilies PZN 3, Robin Red - Orěch a samozřejmě u mne koule co nikdy nezklame a to Ananas, vše od našeho šéfa a skvělého kuchaře pro kapry Ondřeje.
První kapr nedal na sebe dlouho čekat a team vedle nás vylovil první bodovanou rybu. S Pavlem jsme se ale nevzdali a začali pracovat na výsledku a to se i ukázalo už v pátek večer, kdy jsme byli na prvním místě s počtem 4 bodovaných ryb a začala naše cesta k vítězství, i když prví 3 ryby byly ulovené na Zig Rig. Technika, které moc nevěřím, ale oplatilo se a byli jsme ve vedení a to bylo nejdůležitější. V sobotu jsme měli dalších 5 bodovaných ryb, a protože jsme potřebovali větší ryby, šli jsme do risku a Pavel nasadil místo 20 mm Robin Red - Ořech na 25 mm stejné příchutě, a i když voda byla ledová, kapříci spolupracovali neskutečně výborně. Já místo 13 mm Ananas jsem tam dal 17 mm Ananas se stejnou pop up a přišla velká ryba, velice velká, bohužel člověk kaprař mínil a pán bůh změnil :-) a ryba najela sousednímu teamu do napnutých vlasců a byla pryč. Byla to velká ztráta, ale byli jsme odhodlaní nevzdát se a bojovat až do konce, i když se nám nedařilo chytnout rybu přes 10 kilo. Neděle, do konce závodu zůstavalo posledních 12 hodin a my se do toho obuli ze všech sil a ráno se nám konečně povedly dvě ryby přes 11 kilo a zas jsme byli první. Jenže po další ztracený rybě jsme spadli na druhé místo a byl tady konec závodu a nám se podařilo zdolat ješte pár ryb, ale menších, jako sme měli chycené a 10 minut po ukončení nám přišla ryba, kterou jsme potřebovali do 12:00 a to kapřík 10,5 kila. Ale i o tom jsou závody a druhé místo nám přineslo kvalifikaci do dalšího kola závodu teď v 10. měsíci, tak snad se nám povede místo první.
S pozdravem za CT Pára WARRIORS Matej a Pavel
Ať se vám kouří z navijáku všem