Míra a jeho výpravička

Ahoj kamarádi
Po delší době (rodičovské povinnosti a dovolená), jsem se konečně zase dostal na ryby.
Parťák Dan tentokrát nemohl a tak ho zastoupil můj kamarád Martin, který bohužel kvůli práci u rybářů v Pohořelicích nemá na samotný lov moc času.
Tentokrát to však klaplo a před námi bylo cca 48hodin lovu. Jeli jsme na můj milovaný soukromý revír Příseka, nedaleko Jihlavy. Zbylo na nás místo přímo na hrázi, což vzhledem k teplotám kolem 25 stupňů nebylo moc ideální. Jezdím sem už léta, ale tohle místo mě nikdy moc nelákalo, jenže tentokrát jiné nebylo. Čekal jsem, že pokud uděláme rybu, bude to v noci až sleze teplota dolů. První den se nic nedělo, ale přijel kamarád za námi tak jsme si povídali a grilovali a večer padla nějaká ta lahvinka.
V 23.45 jsme šli spát. Přesně v 00.00hod se ozval můj hlásič a následovala jízda na prut podél stavidla. Po 10minutách už mi Martin podebíral kapra do podběráku. Po nasvícení podložky vidíme krásného lysce. Váha 13,10 kg a 85 cm. Po focení a puštění jsme šli znovu spát. Ještě jsem řekl Martinovi, že je na řadě a usnul jsem. Ve 2.30 opět jízda od stavidla, ale tentokrát Martin. Opět kapřík a tentokrát 85cm-10,50kg. Ráno ještě každý měl jednu jízdu, ale oba zásek do prázdna. Pak stejně jako den před tím, celý den ani klep. Večer opět gril v akci, ale z rozjímání nás vyrušila bouřka. Neměla naštěstí dlouhého trvání, ale ryby nikde. Na celém rybníku krom jeseterů se nic nedělo. Šli jsme spát a já věřil ještě v jeden záběr. A opět v 2.30 brutální jízda a 20 minutový boj.
Říkám Martinovi, že to bude určitě dlouhej, zavalitej šupináč podle způsobu boje. No a opět trefa.
V podložce se nám válí šupík 94cm-14,22kg. Do rána už se nic nedělo, ale přesně v 6.30 mi začal zvonit budík a zároveň jsem dostal padák a tak hned letím k prutu a zasekávám a hladinu hned proráží jeseter. Za chvilku je u břehu metrové mimino jesetera sibiřského. Vyháčkovávám ho hned ve vodě. Pak už se nic neděje, balíme a odjíždíme.
Ryby mi přišly na ďábelskou jahodu s pepřovou plovkou.