PÁRA Z NAVIJÁKU + CARPTEAM SATARMO + ROMAN DIVIŠ

Testovali jsme soukromou vodu "KOPA" u Kostelce nad Labem http://rybarenikopa.cz/. Přes kamaráda Romana Diviše http://www.lackdesign.cz/, který domluvil s majitelem soukromé vody Honzou to, že jsme zase mohli konečně strávit nádherný víkend v přírodě na rybách.
Původně jsme plánovali, že na tuto vodu dorazíme v sobotu ráno, jenomže víte jak to chodí. Jděte si večer lehnout, když máte ráno jet na ryby :-) Člověk nemůže ani dospat a tak jsme to celé na poslední chvíly překopali a k vodě dorazili již v pátek v 17:30hod. Carpteam "SATARMO" z Valteřic a Studence https://www.facebook.com/carpteam.satarmo?fref=ts dorazil až večer něco málo po 21:00hodině.
Já a Roman klacky nahozené v 19:00hod, chlapáci v 22:00hod.
Byli jsme čtyři a tak na každém klacku byla možnost nastražit všechny typy koulí od "spociálek" až po masovky "extra speciálky". Masovky jsme nastražily z důvodu informace od Honzi, kde nám bylo řečeno, že teplota vody je již nad 6 stupňů celsia a to už "extra speciálky" pomalu začínají uvolňovat věci z boilies, které jsou pro ryby neodolatelné. Samozřejmě jsme použili obalovačky, které jsou vyrobeny ze strejného materiálu jako boilies (při použití past docílíme většího počtu záběrů).
Dipy jsem na tyto koule nikdy nepoužíval, jelikož obsahují vše potřebné a dipování se tak stává neefektivním. Hodně testerů od nás se po nich ptá, ale rozhodl jsem se pro letošní sezónu, že je vyrábět nebudu. A proč? Všichni za pár výprav poznáte, že tyto koule je opravdu nepotřebují!
A jak naše výprava dopadla? Všichni jsme byli spokojení. Bohužel Roman neměl štěstí na lovné místo a i přesto se s tím víc jak chlapácky popral. Z hloubky vydoloval tři nádherný kapříky a vyvrcholilo to jeseterem 132cm na Feeder!!!! Byl to zážitek jako pra.. :-))))
Neskutečně zabodoval i Carpteam "SATARMO", který ukázal, že nejsou žádný VOKURKY :-))
Průměr boilies na březen byl zvolen převážně 13mm. Ryby nám opravdu dokázaly, že voda se konečně ohřála a mi jsme měli letos možnost vidět "Páru z navijáku". Záběry byly přez brzdu a kapři nám ukázali, že na "Kopě" za to umí hezky zabrat!.
Kapři byli nádherní a tlamičky nepoškozený (žádný papoušci).
Zkrmili jsme cca 10 kg boilies (mix průměr 13,17,20). Padly čtyři pasty, jelikož je dáváme i na olova. Perfektně se osvědčily punčošky s nadrcenými boilies! Dále jsme zkrmili cca 10kg řepky, 5kg pšenice a 3kg kukuřice. Chytali jsme v kuse cca 40 hodin a zde je výsledek - 32 ryb z toho 31 kaprů max 9,5kg a jeden jeseter 132cm.

17:30 hod příjezd
06:30 hod Ondra - kapr 57 cm - příchuť Robin Red-Ořech
08:45 hod Vlastik - kapr 78cm, 8,5kg - příchuť Robin Red-Ořech
11:00 hod Ondra - kapr 68 cm - příchuť Robin Red-Ořech

Tímto článkem bych chtěl poděkovat Radkovi, Vlastikovi a Romanovi za skvěle odmakanou práci se svým kaprovým náčiníčkem u vody!
A Janče mé přítelkyni za perfektně odmakanou práci na webovkách!