PÁRA Z NAVIJÁKU - SPORTOVNÍ RYBNÍK HRÁZ-SULKOV - TESTER LUKÁŠ ČECH

Ahoj kolegové, konečně jsem se taky dostal na víkend 9.5.-11.5.2014 na ryby a proto jsem zvolil jeden z oblíbených soukromých revíru a to Sportovní rybník Hráz-Sulkov, který se nachazí cca 10km od Plzně!

S majitely je velmi rozumná domluva a proto jsme se domluvily že zajedeme den do předu zakrmit! Shodou náhod jsme se potkaly s jedním z majitelů, který byl na lovu a říkal že moc nejdou! Nevadí udělame vše proto, aby jsme neodjely s prázdnou!

Pátek 9.5. v 6:00 jsem odpíchl na vrátnici a vyrazil na rybník! V 8:00 jsme měli nahozeno a teploměr ukazoval +12 foukal vítr a bylo pod mrakem! V 8:15 kolega záběr na jah/oli a bohužel bez kontaktu s rybou! Poté jsem se já prochytával do 10:00 přez karasy a líny! V 11:30 kolegu přivítal krásný šupík 5.1kg, který ochutnal oře/krev stejně jako v 12:45 můj lysec o váze 12.5kg a 83cm, který se stal mým osobákem na soukromých vodách!

Kolegovi se také poštestilo a v 18:45 měl na břehu lysce 77cm 12.4kg!

Tento den už se povedlo jen pár jeseterů okolo 110-120cm a spousty utrhaných montáži o kůly, stromy a keře ve vodě!

10.5. v 0:10 kapřík 3.9kg na jah/oli a ve 2:20 5.8kg oře/kre! Chvilka spánku a v 6:45 na můj prut jízda, bohužel u břehu ryba upadla položím prut a sekám kolegovo, který se souká ze spacáku, bohužel bez kontaktu s rybou obě jízdy oře/kre! V 7:20 mám na břehu 5.5kg opet na ore/kre! Tento den bylo okolo 18stupnu a kolega už bez záběru, ale já sem se celý zbytek dne trápil s kůly ve vodě a jinými překážky! Sice jsem do večera udělal ješte 7 záběrů na příchutě jah/oli a oře/kre ale vyndal jsem jen 7.3kg a 5.8kg na ore/kre!

Dalsi den 11.5 mě vytáhl ze spacáku v 6:15 jeseter 115cm na jah/oli! Tento den už jsem dostal jen 2 kapry na jah/oli o váze 6.4kg a 6kg! Za to kolega měl spousty záběrů na jah/oli a ore/kre a vyndal několik kaprů mezi 5-8kg! Většinu montáží jsem zavážel přez kámen, a pod háček dával kouly o průměru 17mm a pod ní 13mm a obalil ji v pastě!

Výprava byla velmi náročná takže jsme spokojeně vyrazily domů na pořadnou večeři!

Tak ať se kouří z navijáků Lukáš ;)