ČR - svazová voda

Začátek výpravy - V červnu jsem se opět vypravil na mou oblíbenou svazovou pískovnu a tentokrát na necelých 5 dnů. Výprava začala suprově. Počasí mi přálo a vše klapalo jak mělo. Zvolil jsem místo a nakrmil si ze člunu. Tentokrát jsem se rozhodl lovit na extrémní vzdálenosti. Odhadem asi 120 metrů. Chytal jsem podél ostrovu až za ním , takže když mi ryba zajela za ostrov, byla velká pravděpodobnost, že spadne. Nahodil jsem pruty. Nastražil jsem Banán – mušle s popkou ananas obalený v pastě a čekal. Vše jsem si v klidu rozbalil a šel si nachystat krmení na večerní zákrm.
Průběh dne
Během dne jsem spíše odpočíval a polehával. Hodně času jsem strávil sledováním vody a chováním ryb, chystáním věcí na focení a natáčení, protože jsem tam byl sám, tak muselo být vše dokonale připravené na noc. Nevěděl jsem, zda jsou už kapři vytření. Od místních rybářů mi bylo řečeno, že někteří ano a někteří ne. Kapři se na mém lovném místě ukazovali pravidelně, a tak byla jen otázka času kdy mi nějaký zabere. Možná jsem tomu věřil až moc a tento den jsem šel spát bez záběru. K tomu mě zastihla obrovská bouřka, a tak jsem pruty stáhl dřív a šel spát.
Ráno a dopoledne

Probudil jsem se ve 4:00 a pořád hodně pršelo, tak jsem zalehl a spal. V 8 hodin přestalo pršet a já v suchu nahodil. Uvařil jsem si snídani a kafe a čekal. Kolem dvanácté hodiny přehazuji a měním nástrahu. Nastražuji kuličku PZN 1 v játrovém dipu a obaluji ji opět v pastě.
Odpoledne a večer
Pořád jsem čekal na záběr a věřil jsem, že přijde. Nakonec přišla ta chvíle a krásný záběr a zdolávám kapra 62cm. Dnes mi už ryba nepřišla a opět začíná pršet. Stahuji pruty a jdu spát.
Celý den
Ráno již na mě čeká krásná obloha. Nahazuji pruty a opět nastražuji kuličku PZN 1 obalenou v pastě. Přes den mi přišeli 2 kapři 51 a 56cm. Jsem rád, že výprava vychází téměř podle představ. Akorát by mohlo přijít více záběrů. Odpoledne za mnou přijela kamarádka a plánovala, že tady bude se mnou do neděle. Zakrmili jsme jí tedy z druhé strany ostrova a už to tam letí. Asi okolo 23:00 jí příchazí neskutečná jízda 0a zdolává krásného kapříka okolo 65cm. Do půlnoci už nic nepřišlo, a tak stahujeme pruty a jdeme spát.
Předposlední den
Den začíná jako každý jiný. Zůstávám na nástrahách Banán – mušle a PZN 1. Ryby už spolupracovaly krásně, ale nebyli jsme schopni se prochytat k lepším kouskům.
Poslední den
Máme před sebou posledních pár hodin lovu a už tomu moc nedáváme. Podařilo se ulovit ještě dva kapry a končíme výpravu. Nakládám věci na člun a jedeme k autu. Byla to super výprava a těším se na další.