LABE - tester Saša Hájek

Zdravím Párolovce!

Konečně se tenhle víkend našla chvíle času i pro mé rybářské kolegy a mohli jsme společně vyrazit k vodě, což se stává párkrát do roka, takže jsem byl moc rád, že nám to takhle vyšlo.

V pátek a sobotu jsem vyrazil s kamarádem Jirkou na Labe. Počasí celkem podle mého gusta, až na intenzivní vítr, ale hlavně že nám moc nepršelo. Říkal jsem si, že by mohly kousat, což se tedy nestalo:-). Jirka jen v pátek ráno přelstil cejna a dále chytal na komerčního výrobce boilies, takže tahal jednoho ,,Suchopodložníka Obecného' za druhým:-). V sobotu v 7:30 ráno, až jsem se ráčil vyspinkat, jsem nainstaloval Jahodu-Oliheň na jeden prut a na druhý Robin Red-Ořech. Kolem 9:00 mi přichází konečně jízda (Jirka mě málem zabil, protože se věnoval prutům od 4:00 a já vstanu a mám. Náhoda no:-). Vytáhl jsem kapříka 65 cm na Jahodu-Oliheň (viz foto u rákosí). Tento článek mu ale věnuji nejen za jeho perfektně kulatý tělo a ryzost, ale především za to, že mi dal pěkně u břehu zabrat. Opravdu mazák - buřtík, ale v dobré kondici, něco jako já:-). No a to bylo vše. V 18:00 balíme a jedeme domů, protože v neděli vyjíždím ve 4:30 na rybník Hrušov…

Takže v neděli jsem vyrazil s 3 kamarády na soukromý rybník Hrušov. K vodě přijíždíme po 5:00 a v 5:30 už to všichni máčíme. První záběry na sebe nenechali dlouho čekat a kamarád Zděnda už tahá prvního jesetera. V tu chvíli přichází záběr i mě, na břeh dostávám menšího kapříka. Další záběr přichází Zděndovi juniorovi a vytáhl cejna, což v našem příběhu sehraje ještě roli:-). Kamarád Lůďa zatím nic, ale za chvíli se dočkává rovněž jesetera, na Jahodu-Oliheň. Poté přichází Jeseter mě a má 107 cm na Robin Red-Ořech, tak jsem maximálně spokojen. Po takto skvěle načatém ránu, začala intenzita záběrů opadat, především kolegům. Já jsem seděl na krajním místě a montáže jsem posílal do proudu přítoku. Záběry mi chodili cca 1 za hodinu, což mám rád, protože to je akorát na svačinku, cigaretu a popřípadě na panáčka:-). Ovšem vedle u kolegů situace houstla, záběry žádné, a tak se projevovali první příznaky zoufalství a sním spojených rybářských taktik:-). Když jsem vytáhl dalšího kapra, tak to Zděnda nevydržel a pod pohrůžkou násilí jsem mu musel odevzdat nástrahy, jak jinak než Páru:-) Od cca 14:00 do 18:00 jako když utne, sem tam výjimečně kapřík. Pak se to ale rozjezdilo, stylem, že jsem si nestihl dát ani cigaretu:-). Tuto etapu začal kapr 80 cm a 10,2 kg, kterého jsem překecal na Jahodu-Oliheň. Tahali jsme úplně všichni a rybou výpravy se stal kapr 85 cm a 12,5 kg na Banán-Mušle, který chytil právě Zděnda junior, který začínal cejnem (toho snad na této vodě nechytil nikdo v uplynulých 5 letech:-). Takže titul za nejmenší a největší rybu výpravy, dostává právě on! Po intenzivním rybolovu ve 21:00 balíme a jedeme domů. Když to shrnu tak za 15,5 hodin lovu ve 4 lidech, na 10 prutů jsme udělali 17 kaprů od 64 cm do 85 cm a 5 jeseterů od 82 cm do 107 cm + cejn a karas jako bonus:-) Nástrahy byly použity Jahoda-Oliheň, Banán-Mušle a Robin Red-Ořech.

Výprava byla super, chci poděkovat kolegům za pěkný lov a hlavně Ondrovi za perfektní nástrahy - Pára z Navijáku!

PS.: Potřeboval bych integrovat chladiče do navijáků, protože se v neděli dostávali do prudkých otáček, teplota rostla, a páry bylo více než obvykle, takže když Pára z Navijáku tak Chladič do Navijáku!

Takže odkuřte navijáky a zase někdy.