POSLEDNÍ VÝPRAVA K BRATROVI

Zdravím Párolovce,
Opožděně posílám svou poslední výpravu tento rok k bratrovi na řeku.
Jak už znám z minulých výprav, tak jsem se vybavil koulema Robin Red - Ořech v průměrech 20 a 25 mm, také pastu jsem přibalil. Jako obvykle vše probíhalo stejně jako vždy, příjezd k vodě, vybalení všeho toho harampádí a příprava táboru :))
Zakrmeno jsme měli, krmeno bylo převážně špendliky a k tomu pár koulí.
Chtěly jsme hlavně nějakého amura. Ryby byly aktivní, 2 hodinky po náhozu zdolávám první rybu, zdravej šupináček 80 cm 9 kg. Další ryba přišla chvíly před tím, než jsme se chystali jít spát a to šupináč o délce 78 cm a 8 kg.
Druhý den se budíme a nahazujem. Celý den byl o pár menších kaprech do 60 cm. Večer, když jsme si zrovna měnili informace s kamarádem, který právě seděl na Labi, se rozjel můj pravý prut, který byl 15 metrů přede mnou v leknínech. Hned po zaseknutí byl zamotán v leknínech a říkal jsem si, že jsem přišel o krásného kapra, tak jsem povolil prut a marně doufal, že by se mohl vymotat. Po chvilce začínáme pozorovat hýbání vlasce na vodě. Je to tam, jsem zpátky ve hře, kapr to otočil po proudu a uháněl jako o závod, po 15 minutách jsem byl odměněn šupíkem 85 cm a 11,5 - 12 kg s kusem ukousnuté ocasní ploutve. V tu chvíly mi brácha říká, že tohoto kapra již letos 2x chytil. Po kouknutí na fotky, jsme opravdu zjistili, že se ten samý kapr chytil už po třetí na náš prut. Pamatuje si naše krmná místa, tak dostal jméno a doufám, že se na nás přijde podívat i příští rok. Uleháme do bivaku.
Ráno nahazujeme, začínáme balit věci. Ryby už aktivní nebyly, ale přece se na nás podíval vytoužený amur v pravé poledne. Amur měl 72 cm a cca 6 kg. Luxoval nám krmné místo, kde bylo krmeno špendlíky, v podložce z něj totiž lítaly pecky ze špendlíků. Je na čase vyrazit domů a bohužel to byla poslední výprava v tomto roce k bratrovi na říčku. Už se těším na pokračování příští rok.
Ať se kouří z navijáku :))