Svazová voda - 2.5.-4.5.2014 - tester Josef Pešta

Zdravím všechny rybáře a rybářky,

je 2.5.2014 a společně s bratrem konečně vyrážíme na naši první letošní výpravu k vodě plňi očekávání s novým krmením Pára z navijáku.

Máme k dispozici kompletní řadu boilie special a extraspecial ve velikosti 17 s obalovacími těsty. Vybraly jsme si místní svazovou vodu, kde jsme v předchozím roce chytily několik pěkných ryb. Počasí nám sice moc nepřeje. Den předtím pršelo a přišlo i citelné ochlazení, ale voda má pěkných 16 stupňů a to nás rozhodně neodradilo.

Po příjezdu na místo a rozbalení nádobíčka zakrmujem lovná místa spařenou řepkou společně s povařenou kukuřicí a pšenicí. Po nahození přihazujem několik kuliček boilies vybrané příchutě.

První záběry přichází, až druhý den odpoledne jsou to sice kapříci kolem 40 až 45 cm, ale po těch hodinách bez záběru to jsou první vlaštovky, které rozhodně potěší.Obloha se vyčistila a mi s napětím očekáváme co přinese noc. Kolem půl dvanácté přichází jízda kapr 41cm a do hodiny druhý 48 cm, oba zabraly kombinaci na panáčka společně s boilie jahoda x oliheň. Ani ne po hodině podebírám bráchovy lisce 68 cm a 6kg, který zabral na panáčka společně kuličkou kill krill x jahoda. Do hodiny přichází opět další jízda na můj prut.Je to další lisec 72 cm a 6,5kg opět panáček jahoda x oliheň. Je lehce po třetí ranní a jdeme spát. Zbytek noci již zůstáváme bez záběru.

Dlouho však nespíme. Po necelých třech hodinách spánku nás brzo ráno probouzí mráz. Venkovní teplota je na nule, v bivaku jsou necelé dva stupně nad nulou, voda má 11stupňů.Vychází slunce a kolem půl osmé přichází jízda na bráchovu děličku kapr lisec 73 cm a 8,5kg vzal panáčka monstercrab x ananas. Krásná ryba, tlamku bez jediného píchnutí patrně poprvé chycený. Dopoledne už žádné záběry nepřichází tak to balíme a vpoledne odjíždíme.

Na závěr bych jen zmínil, že i přes nepřízeň počasí se podařilo chytit několik pěkných ryb :-) boilie funguje na jedničku už se těším na další výpravu Petrův Zdar ! …a at se kouří z navíjáku …