RYBÁŘSKÉ ZÁVODY ZDECHOVICE

Zdravím všechny párovce, dne 26.4-29.4.2018 jsme se vydali s parťákem Martinem Petříkem na rybářské závody do Zdechovic na BOILIES CUP 50 hodin na černém pilském rybníce. Závody pořádala firma KAMIKAZE.

Ve čtvrtek 26.4. Jsme přijeli na místo a šli se zaregistrovat. Po příjezdu všech závodníků jsme šli losovat lovná místa a tím se dozvídám co jsme si s parťákem vylosovali, je to číslo 9. Bylo to na rozhraní hloubky a mělčiny. Tak se tedy odebíráme auty na svá stanoviště, která se pro další dny stávají našim domovem.

V pátek je náš začátek 50ti hodinového závodu který, začínal v 10:00 tedy jen pro parťáka já musel ještě do práce, ale jen do 14:30 takže jsem celou dobu v práci počítal minuty kdy pudu domů a pak pojedu na závody. Na závody dorážím okolo 15:45 a hned se dozvídám že máme na kontě první rybu Amura o váze 7,41kg. Hned jak to vstřebávám tak nahazuji své dva pruty. Cca po 10ti minutách se i já dočkávám svého prvního kapra ale bohužel nebodovaného.

Sobota nám přináší hned několik krásných bodovaných ryb: 9,98kg. 10,70kg. 13,55kg a také několik sice bodovaných ale do celkového bodování se nám nezapočítávali. Po shlédnutí průběžných výsledků v 17:00 jsme na krásném třetím místě.

Neděle je poslední den chytání a už se váží poslední nachytané ryby ale po ohlédnutí na zatím průběžné výsledky jsme na 4. místě tak se hned pouštíme do posledního krmení a modlíme se aby aspoň jedna ryba chytila. Tak se loučíme s bednou a v té chvíli se ozívá ten nejkrásnější zvuk na světě. Hlásič se rozeznívá a naviják se roztáčí, to není nic jiného než-li pěkná ryba a taky že ano. Po vytažení a vážení rozhodčím se dozvídáme váhu. 12,90kg to byla ta nejlepší zpráva co jsme mohli slyšet, touto rybou se dostáváme zpět na bednu ale nevíme na jakou pozici.

Je tu konec závodů a my se balíme a přesouváme se na místo kde jsme byli na začátku a losovali jsme si místa.

Vyhodnocení je tu a my netrpělivě čekáme na jméno našeho týmu:
3.místo obsazuje tým: KC Kamikazecarp

2.místo obsazuje tým: CT Pára z navijáku

1.místo obsazuje tým: CT Pohoda2

Tak to jsme nečekali DRUHÉ MÍSTO, to je náš nejlepší výsledek za dobu co jezdíme na takové závody.

Tímto chci poděkovat všem co mě v tomto koníčku podporuje.

Petrův zdar a ať se kouří z navijáku.