Winter Carp Cup Kemp Brodský

Zdravím Vás Párolovci a Párolovkyně...
Aspoň jednou za rok jsem se chtěl zúčastnit nějakých kaprařský závodů a los tedy padl na CCAM Winter carp cup v kempu Brodský. Když jsem zjišťoval nějaké info o vodě, tak jsem se dozvěděl, že je docela časté, že může být startovní listina týmů na konci závodů klidně i z poloviny prázdná bez chycené ryby. Čehož jsme se nezalekli a pro nás to byla o to větší výzva. Ale stejně jsou podmínky pro všechny stejné. A proto jsem do závodů nastoupil s dlouholetým kamarádem Radkem, který je opravdový dříč a zároveň je fyzicky a psychicky odolný, což je hodně důležité. Záměr naší strategie byl nachytat menší bodované ryby, které měli min. váhu 6 kg. Proto jsem si předpřipravil methodmix, který měl za úkol slušně řečeno „zasvinit“ dno a přimět ryby hledat naše nástrahy...

Den před závody jsme vše narovnali do auta a těšili se na pátek, kdy jsme vyjížděli ve 4h ráno. Na místo jsme se dostali v čas a mohli jsme tak ještě pokecat s kamarády, kteří na závod přijeli už večer a nocovali v dodávce... Přišlo na řadu losování lovných míst, a mě se podařilo vytáhnout flek s číslem 14. a protože jsme byli na této vodě poprvé, bylo pro nás každé místo top. Po příjezdu na místo jsme zjistili, že máme jen jeden sousední tým z levé strany a my budeme chytat u hráze. To nás velice nakoplo a bylo jasné, že toho musíme plně využít. Po startu jsme pruty strategicky rozházeli po našem sektoru, zakrmili methodmixovými koulemi a peletami a čekali na záběr, který přišel až v noci a my měli v podběráku první body v podobě kapříka s vahou 8,18kg....Eufórie!!! Nejdem spát, bude se makat!!! Ale další záběr přišel až ráno za deště. Jízda jak pes, slušný tah bez kopance, ruce se mi klepaly jak na prvním rande, ale když sem u břehu zahlédl tu ocasní žraločí ploutev, tak bylo po radosti, ale ryba pěkná. Takže fotka a jde se makat, už víme co jim tady chutná! Ve dne u nás ryby nebraly, protože neustále lovení potápek, které atakovaly naše lovná místa, nám prostě rybu vyhnaly. Když sem si odskočil kolem 18h, tak dostávám od Radka telefonát, kde jsem, že máme rybu ať rovnou vemu rozhodčí. Super práce! Kapřík o váze 6,5 kg byl zapsán do naší úlovkové karty. „Tahle noc je naše“!!! Lehce jsme dokrmili a čekali... Netrvalo dlouho a Radkovi se začalo kouřit z navijáku a rozhodčí byli zpět. Po zvážení a pouštění, radost přerušuje další jízda na mém pravém prutu, kdy ještě byli rozhodčí u nás na místě a já jsem záběr zrovna moc neslyšel. Radek nečekal a prut bere pod kontrolu a my máme další potřebnou rybu k zapsání... „Máme je tady, už najíždějí“ a taky že jo. Radek dostává opět krásný chrčák a zase bodovaná ryba, perfektní. Máme pevný základ 5-ti zapsaných ryb a už můžeme v klidu měnit. Za jednu hodinu jsme vytáhli 3 bodované ryby, což byla senzace. Místa jsme opět osvěžili krmením a už jsme si museli jít lehnout, protože únava se hlásila naplno. Měli jsme naspáno cca 2h a to bylo dost málo, jelikož už bylo nedělní ráno a hodinky hlásily 4:00. Spalo se pěkně, ale krátce, když mě probudil Radek, že má v podběráku dalšího kapra, paráda! Tolik potřebný kapr vhodný na výměnu z 6,57 kg na 8 kg. Výborná práce, vše funguje na 100% a nic neměníme, jen Radek chtěl mít jistotu a tak přehazuje prut, který jen pípnul. A ejhle tah a na konci udice štika, to bylo zpestření. Lehce dokrmujeme a znovu uleháme do spacáků. Po ránu už se tolik nedivím. Radek má zase kapra u kotníků. Štěstím bez sebe zapisujeme dalšího kapra na 8,66 kg, zkrátka ten pacholek měl závěr jak blázen. Když už byl vidět konec závodu a my začali balit, tak zase strhnul pozornost na náš flek, když v 11:55h dostává další pípanec, neuvěřitelný!!! Už jsme se museli smát, sice kapřík už na výměnu nebyl, ale my jsme věděli, že jsme pracovali výborně a na plný kule. Věci se nám podařilo naskládat do auta jako Tetris a čekala nás už jen chvíle příjemná a to bylo vyhlášení. Bylo to napínavé, protože od půlnoci nebyly aktualizovány výsledky a nikdo nevěděl jak na tom je. Je to tady, postupně se vyhlašuje od desátého místa a tým PÁRA Z NAVIJÁKU se ještě nečetl. Husina po celým těle, přichází bedna, 3. místo CT Singleplayer. Tak jsme se na sebe s Radkem tak podívali a usmáli :-) A bylo tu druhé místo. Když pořadatel vyslovil větu, že 2. místo vyhrává CT eMKáčka, tak se nás zmocnil posedlej výkřik JO VOLE!!, plácaní, všelijaké manévry, podávání rukou, no prostě BOMBA!!! Pak konečně zaznělo to nejpříjemnější,, Vítězem CCAM WINTER CARP CUP 2019 se stává PÁRA Z NAVIJÁKU!!! Huba se mi klepala štěstím a my si konečně mohli vychutnat tolik zasloužené vítězství. Následovala gratulace od soupeřů a my se vyšplhali až na tu naší příčku nejvyšší a poháry zvedli nad hlavy. Byl to krásný pocit a přeji to každému alespoň jednou zažít!!! Tímto bych chtěl poděkovat Páře z navijáku, Ondrášovi, kamarádům, Radkovi a přítelkyni Simonce! Bez Vás by to nešlo!